Lugnet lägger sig....eller?

Efter några hektiska veckor med mycket som skulle avslutas på jobbet,
min egen examination som skulle skrivas och redovisas
och dotterns student som skulle firas
så känns det som om lugnet börjar att sprida sig i min kropp.

Visserligen börjar jag att arbeta heltid imorgon igen
och  så fyller maken snart år och jag måste baka litta till dess
och William kommer till helgen
och sonen som snart flyttar behöver köksgardiner.

Men sen sprider sig lugnet i min kropp
för då börjar min semester!

Visserligen ska jag ju röja litta garderober då
och sortera de där papperna som inte är insatta i sina pärmar ännu
och städa litta i källaren.

Men sen när det är klart
DÅ börjar lugnet att sprida sig i min kropp....
.....eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0