Midsommarafton



Ska börja dagen med att hjälpa dottern att laga en Jansson frestelse.
Kul att hon fick det på sin lott.....eller inte!
Det är ju definitivt inte hennes favoriträtt;
tror aldrig ens att hon har smakat på det.
Jo, kanske SMAKAT lite när hon var liten.

Sonen fick ett lite lättare uppdrag;
han ska bidra med glass och jordgubbar dit han ska.
Inte lika svårlagat kanske!

Själv ska jag vara chaufför idag
så därför hoppar jag över matjesillen!
Skulle aldrig i livet köra med sådant i kroppen!:)

Och det där med sju blommor under kudden och sju gärdsgårdar hoppar jag också över.
Det räcker med att jag ser och hör honom på dagtid;
på nätterna och i drömmarnas värld kan jag väl få ha litta lugn och ro!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Önskar alla mina läsare en riktigt
GLAD MIDSOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0