50+




Nu tillhör man ju 50+arna och det känns bra!
Har aldrig haft någon åldersnoja eller behov att göra mig yngre utan är väldigt nöjd med min ålder.

Har haft en underbar helg med lagom mix av uppmärksamhet och avskildhet.
Precis som jag önskade!

Har inget behov och ingen behållning av stora fester utan är så nöjd med firande i det lilla formatet.
Maken hade planerat en härlig helg med middag i Ystad,
underhållning i Malmö
och frukost i Tomelilla.
Helt perfekt!



Däremot kunde jag väl aldrig tro att HAN skulle komma ihåg lilla mig......




Här nedan får ni en liten snabb summering av min helg!


http://photopeach.com/album/6ytqn3


Ha en skön söndagskväll alla så hörs vi kanske imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0