Dr. Oetker pizza




Lördagkväll och dags att smaka pizzan.
Valde Speciale för att den såg god ut på bilden och för att jag gillar salami.

Förväntningarna var höga utifrån bilden på kartongen
men låga utifrån mina erfarenheter av fryspizza.

Redan när jag tog upp pizzan ur kartongen blev jag glad.
Den såg aptitlig ut även innan den var bakad.

In med den i ugnen och vänta!

Ut kom en pizza som både såg god ut och luktade gott!

Fram med vinet och dela pizzan.

Hur gick det sen?

Jo, tack mycket bra!
Pizzan var god.
Tjock krispig botten som jag gillar. Inte fet och sladdrig som en del pizzor kan vara.
Kunde möjligen varit lite mer ost på.
Lätt att äta i slicer direkt med händerna eftersom bottnen var så kraftig.
Lagom mycket smak av salami.
Lagom storlek för en person. 
Helt klart en godkänd fryspizza!
Kommer troligtvis att prova fler gånger och då någon av de andra smakerna.

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0