Inget skämt...

Trots dagens datum är detta inget skämt utan rena rama sanningen!

NU ÄR DET DAX
eller kanske har det varit dax länge
och faktum är ju att det var dax för länge sedan också.
Men nu är det alltså dax igen för andra gången....
eller tredje...
eller fjärde....

Strunt samma!
Idag åker den på igen!
Och nu ska den vara på LÄÄÄÄÄNGE!
Och den ska visa högre siffror för varje dag!

Nu börjar ni kanske förstå vad som är på gång!?

Stegräknaren ska på igen
för nu har det gått för långt
vilket inte jag kan skryta med att jag har gjort precis.

Så mitt
"förstaaprilickeskämt"
(sicket ord)
blir ett löfte om flera långpromenader!


Skulle det sen inte hålla så kan jag ju alltid ångra mig och säga:

APRIL APRIL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0