Roligheter och tråkigheter....

...i en salig röra!

Vilken lördag det har varit.
Lilla barnbarnet fick maginfluensa och fick läggas in och få lite dropp
.(tråkigt)
Stora barnbarnet skulle fira sin femårsdag. (roligt)
Lilla barnbarnet fick komma hem.(roligt)
Lilla barnbarnet fick åka in igen. (tråkigt)
Stora barnbarnet trots allt nöjd med sitt födelsedagsfirande.(roligt)
Lilla barnbarnet fick komma hem igen.(roligt)
Vårt "extrabarn" William har fixat röran utan större problem. (roligt)

När jag summerar har det trots allt varit mest roligheter.
Nu sover William och jag ska göra maken sällskap i soffan.
(roligt)

Nä, förresten;
 jag hör att han håller på att ta undan disken
så jag tror jag stannar vid datorn en stund till....

SEN går jag ner till honom!

Ha en skön kväll alla så hörs vi kanske imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0