Skrattar bäst som skrattar sist.....

Jag och dottern satt för några dagar sedan
och skrattade åt bilder på internet föreställande diverse kakor.
Bland annat bilder på regnbågskakor som vi tyckte hade blivit misslyckade!
Nu ikväll skulle jag just baka en sådan kaka

(som för övrigt är makens favoritbarndomskaka)

 Och jodå, det gick väl så där kan jag säga!
Gick väl bra om man gillar ihopsjukna dödbakta sockerkakor!
Gick väl bra om tanken var platta kakor!
Men så var det icke!
 Tanken var att man ska dela varje sockerkaka i tre delar!
På höjden alltså! 
DET går inte med mina!
Så höga är de inte!


Så varsågoda!
Titta och skratta!
Och FÖRLÅT till alla er som jag skrattade åt!


(PS. Jag ger inte upp. Imorgon blir det ett nytt försök. DÅ ska jag följa receptet NOGA!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0