Life as we know it




Har test-tittat på filmen:


Life as we know it
 
på Smartson


Vad filmen skulle handla om och hur den skulle sluta förstod man ju bara genom att läsa på baksidan.

Men trots det satte jag mig tillrätta i fåtöljen, la filten om benen, satte kaffet på bordet och startade filmen.

Klart sevärd film om man bara vill ha avkoppling och slippa tänka på en massa dolda budskap eller mysterier.

Filmen lockade fram både skratt och tårar hos mig och sådana filmer gillar jag.

Typisk mamma-film enligt maken och det är nog sant.
Men jag tycker att det är skönt med lite hjärtesnörp emellanåt och filmer med happy ending!

Som sagt klart sevärd film om än inte så djup men lagom underhållning en regnig söndagseftermiddag.

http://smartsontestpilot.se/life-as-we-know-it/om-testprodukten/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0