Dan före dan före dan före.....



.... nä det är nock litta för tidigt att börja räkna ner till dopparedagen.

Men till första advent är det bara tio dagar så det funkar ju att räkna ner till.
Konstigt det där
men för mig
(och säkert många andra)
är väntan och längtan det bästa med hela advents och jultiden.

Jag gillar att gå och titta på julpynt i affärer,
njuter av alla fina bilder i kvällstidningarnas julbilagor,
älskar att botanisera i julklappspapper,
lyssna på julmusik,
baka pepparkakor....
Men sen blir man rätt så fort mätt på det hela
så därför gäller det att njuta för fullt
 nu när det börjar att dra litta i jultarmen!

Första julklappen är förresten redan klappad och klar!



Vem som ska få den är en hemlighet!
Men de skulle kanske kunna dela på den?
Den innehåller ju faktiskt 20 delar
så det hade ju räckt till alla!
Och så hade jag varit klar med mina julklappsinköp!
Undrar om det bara är jag som tycker att det var en bra idé?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0