Spruckna drömmar.....



Fick ge mig iväg till Tant doktorn idag.
Hon tyckte inte att jag såg bra ut!
Så drömmen om en modellkarriär får väl strykas
(nu hade jag ju ingen sådan, det var bara ännu en sak som jag skrev som inte var sann!)
Däremot tyckte hon att jag skulle krypa ner i sängen
och låta maken pyssla om mig hela veckan!
(Oops nu blev det så igen; det sista på ovanstående mening är inte heller sant)
Hon sa inte heller att jag skulle pigga upp mig med denna:
http://www.youtube.com/watch?v=xZUxAaIo59s
men det gör jag iallfall!
(om man nu blir uppiggad av den vill säga)


Så krya på oss
alla vi som drabbats av virus och bakterier
(vi var många sa doktorn)

Så hörs vi en dabbfri dag
(eller kanske innan dess)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0