Inte en gång till......

Jag har en förmåga att göra om samma misstag gång på gång!
Ser något i affärer eller på nätet som jag gärna vill ha,
blir snål (ekonomisk?) och
ska tänka på saken tills nästa dag eller
nästa vecka eller
nästa månad eller.....

Sen när jag väl bestämt mig för att unna mig denna sak
så är den slut!
Så var det ifjol när jag hade sett en vit tallriksställning på nätet
som hade passat perfekt hemma hos mig.
Blev givetvis inte färdig att beställa den i tid
och sen var det lögn i ......... att få tag på en vit!
Nu finns en liknande i en annan affär på nätet
och den ska jag ha!

http://www.gardsromantik.se/?item_id=3793


Så ja, då var den beställd!
Jag lär av mina misstag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0