Vårsemester eller....

vår semester?!
Jag och maken
har varit lediga på samma gång
och även tillbringat den lediga tiden tillsammans.
Inte dåligt!
Hur gick detta till?
Jo, för att det inte skulle bli som i sången
(Jag är ute när gumman min är inne och jag är inne när gumman min går ut)
så bokade vi in oss på Rosendala Herrgård i Huskvarna.

Charmigt hotell som enligt infon på nätet låg
"strax intill Vätterns strand".
Och det gjorde det;
 det var bara det att E4 låg emellan hotellet och stranden!
Annars var det hur mysigt som helst;
(inrett helt i Fru Rosengrens smak!)
 se själva:

t.o.m
mina kläder passade in!

(Herr Rosengren däremot hade nog kunnat tänka sig något lite mer hotellaktigt ställe med reception, lounge och minibar)

Men frukosten gick ner trots att han inte fick bacon och prinskorv och att äggen inte var löskokta!


Men jag håller med att den var väldigt ordinär
och lämnade ingenting åt nyfikenheten.

Vad hände sen och vad gjorde vi mer?
Stod vi ut med varandra?
Eller fick någon ligga på soffan
eller
rent av ta tåget hem?
Fortsättning följer........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0