Aktiv, fartfylld, solig och lekfull helg!

Efter ett par sjukdagar med förkylning och feber
mötte jag helgen piggare och feberfri.
Tur var det
för det skulle visa sig bli en fartfylld och lekfull helg!
I lördags tog maken och jag med oss William och Mea på
Lekens dag 
på  Furuboda i Yngsjö.
Ett mycket trevligt arrangemang med diverse aktiviteter
för barn i alla åldrar! 
Vi roade oss i sex timmar och ändå provade vi inte allt som erbjöds.
Helt klart kommer vi tillbaka nästa år!
Nedan ser ni lite vad vi gjorde:
 
Sedan blev det söndag och klockan ringde redan 05.30!
En söndagmorgon!
Är det inte då man ska dricka kaffe i sängen och mysa?
Kanhända ibland men inte idag!
Idag var det Bivaröds flygraka och driftingtävling som stod på schemat!
 Sonen Robins första tävling och han gjorde myckat bra ifrån sig.
(Både mamma och flickvännen Sarah kunde återuppta normal andning  efter målgång)
Gick till final och slutade sjua totalt!
GRATTIS!
(En merit att ta med sig till kommande sponsordiskussioner)
(Bild Pia Nilsson)
 
Jag har alltså haft en mycket rolig helg med trevligt sällskap båda dagarna.
Imorgon är det åter dags för jobb
men först tänkte jag kolla om man kan ta igen
morgonens missade kaffe på sängen + mys nu ikväll.........
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0