Är det idag det ska ske tro?

Idag är det min sista semesterdag för denna sommaren!

Undrar om det är idag jag ska göra det!

Allt det där jag sa för sju veckor sen att jag skulle göra....

på semestern!

Måla stolen,

rensa ut,

möblera om mellan rummen på ovanvåningen, 

börja motionera,

äta nyttigare....

Det är minsann inte lite jag ska ta tag i idag!

 

Undrar om jag hinner......

ska ju faktiskt på 20-årsfest ikväll...

måste fixa presenter....

 

Nä, lär nock inte hinna med så mycket mer än det idag!

Det är minsann tufft nog att bara vara!

 

På tal om ikväll...

tror ni de ska dit?

Jag tror!

Jesper lär nock inte komma undan dem......

 

 

FASTRARNA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0