Mycket på gång!

Lördag igen och en hel del på schemat!
Vaknade 04.45 imorse
och har därför hunnit med en del!
(fast jag gick bara upp och kissade då!)
 
Lite tradigt faktiskt att inte affären kan öppna tidigare.
Jag hade ju glömt köpa mjölk till mitt lussekattsbak.
De kunde väl öppnat för mig iallafall......
 
Hursom helst så fick den degen vänta
och istället gick jag på 
den sista biten av pepparkaksdegen.
 
Robin är nog den i familjen som är mest förtjust i pepparkakor
så jag tänkte jag skulle ge honom en egen burk.
 
 Jag har lärt mig på jobbet att
"man ska ge varje barn vad det behöver"
så det fick bli de här till honom:
Varför får ni själva fundera ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0