Banken kan man lita på!

Gick in på vår internetbank idag för att kolla så allt var okej såhär dagen efter löneutbetalning.
Och vilken glädjechock jag fick!
Ja, ja nu var det ju inte så
att det var några extrapengar insatta 
men  något annat som jag hade uppskattat minst lika mycket just nu.

På deras första sida läste jag detta:



Yes, tänkte jag.
Nu slänger allt vad alvedon,ipren, ibumetin och treo heter.
Nu går jag ner till banken.
Kanske de kan hjälpa mig med snuvan, hostan och febern också!

Men....

...jag fortsatte givetvis att läsa och då kom det:









Säg den glädje som varar!

Tur jag inte hann rensa medicinskåpet!

(Bilden hämtad från Sparbanken Syds internetbank)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0