Ghostbusters

Jag ska berätta lite om vad som hänt sedan jag sist bloggade och
 jag tror jag börjar bakifrån med det som ligger närmast i tiden.

Vi har ju besök i vårt hus lite då och då av
någon som vill höras men inte synas.
Tidigare har det bara varit jag som hört/trott på att något rörde sig på övervåningen
men en dag runt jultid så fick även maken en förnimmelse att någon skuggade honom.


Samtidigt stod det i lokaltidningen att
Terry Evans från "Det okända" skulle komma till Ystad och hålla seans.
Och nu var inte maken svår att övertala;
klart vi skulle dit!

Och i tisdags var det så dags!
Mycket folk  och ett medium
intog Folkets park.

Hur gick det då?
Fick vi någon kontakt?

Nä, inte vi men några andra tyckte sig känna igen
andarna som Terry fick kontakt med.
En storseans blir ju väldigt opersonlig jämfört med en privatseans
men jag kan ändå inte bortse  från att tre av de kontakter
som togs  under kvällen verkade vara klockrena.

Själva fick vi gå hem utan att fått klarhet i vem som ibland sitter i vår korgstol
eller gick på Robins rum
och spelade på hans stereo när han bodde hemma!

Men vem det än är så får han/hon gärna vara kvar
för det verkar vara en snäll ande som inte ställer till besvär för oss!

Förresten ser ni vad som döljer sig i dena bilden:
är det en ande eller en synvilla
eller en fejkad bild?
Eller kanske rent av en inredningsdetalj!
Döm själva när ni hittat DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0