Ute ur idet.....

...elller inne i beroendet igen?!
Hur som helst så är jag tillbaka efter min bloggpaus.
Har bara inte haft lust att skriva, ingen inspiration och ingen ork!
Har väl haft en liten kris antar jag!
Har också funderat mycket på varför och för vem jag skriver
och vad jag själv gillar att läsa om i andras bloggar.
Ska jag skriva en inredningsblogg?-Nej!
En matlagningsblogg-Nej!
Fotoblogg?-Nej!
Pedagigisk jobblogg?-Nej!
Seriös blogg?-Definitivt inte Nej!

Så det blir väl till att fortsätta som innan;
lite allvar-mycket strunt och trams.

Och till er som läser vill jag återigen säga:
Ta inte min blogg  på blodigt allvar
mycket av det jag skriver är kanske inte ens är sant!
(eller så är det det!?)





Hur som helst så är jag back in business!
TomeLillan med distans till livet och sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0