Nu är jag nästan färdig....

....och nu är jag snart ikapp....
....har bara det kvar....
sen ska vi....

Känns uttrycken igen?

Blir man någonsin klar
eller
kommer man någonsin ikapp!

Tror inte det!
För när jag är nästan klar med strykhögen så kommer det en ny...
När jag har läst en intressant forskningsrapport så kommer det en ny....
När jag har röjt undan på en hylla/låda så blev det oordning på/i en ny....
 

Men det är väl detta som är
LIVET
det jag håller på med just nu
 och inte det jag ska göra sen när jag är klar.

Så då är det väl bara att
LEVA
på!

Nu väntar jobbet
med utedag på förmiddagen
och möte på eftermiddagen.

Sen ska jag hem och
LEVA
vidare!

Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0