Underdog högg till!

Dotra utmande mig, maken och William
på en bangolfsrunda idag.
Det var bara till att se glad ut och ställa upp
trots att bollar och klubbor och jag 
inte brukar vara någon bra kombination!
( Min svåger Göran har mer information om detta)
 
 
Maken har en gång i tiden haft egen klubba och bollar
(Golfbil hann han aldrig köpa!)
och spelat lite mer "proffsigt" än vi andra;
så att han skulle segra tog vi för givet.
Lika givet var att jag skulle komma sist;
om jag nu överhuvudtaget skulle fullfölja hela banan.
( Mitt timida sinne brukar få mig att avsluta i förtid)
 
Men se,
det sista undret hade tydligen ännu inte skett:
Jag fullföljde alla 18  banorna 
och jag blev
TVÅA
och jag nosade maken i hasorna!
(eller vad det heter!)
Hade jag bara brukat allvar med mina puttar så kanske..... 
Se här:
 
Låt gärna blicken vila litta extra på bana 8!
Tänk vad kul bangolf kan vara!!!!
(Ibland.... eller nån gång....kanske!)
 
Underdoggen hade i vilket fall som helst
litta högre svansföring när hon gick hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0