Lugnande eller stressande ljus.........

 
och
provar just nu
GP MoodLite Globe
åt dem.
 
GP MoodLite Globe är en klotformad LED-lampa
i plast som efter uppladdning kan lysa i upptill 8 timmar.
Lampan tål vatten och temperaturer ned till -20 grader
och finns i fem storlekar.
 
Jag har provat lampan både inne och ute
men inte i vatten eftersom jag inte har någon pool i min närhet.
Lampan kan lysa med sju olika färger och med fast sken, flash eller auto.
Det fasta skenet kan ställas i  fem olika ljusstyrkor.
Flash betyder att lampan lyser med alla sju färgerna i starkaste ljusstyrkan och i ett rullande  discotempo.
Lite stressande i mitt tycke!
Auto betyder också att alla färgerna rullar på men i olika ljusstyrka från svagaste till starkaste.
Lite mer behagligt men inte heller riktigt min stil.
Nä, min favorit är
fast gult sken i  lite svagare ljusstyrka.
Då är lampan riktigt lugnande och inbjuder till mys.......
 
 På frågan om jag skulle köpa lampan själv blir svaret
NEJ
inte så mycket beroende på funktionen utan  på priset.
Mellan 1000:- och  2000:- beroende på storlek
tycker jag är i mastigaste laget.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0