Nu är jag här igen!

En hel vecka har gått sen jag skrev senast!
Lite abstinensbesvär börjar att visa sig
så det är väl dags att säga/skriva något igen!
Förra veckan gick i värmens och jobbets tecken.
Inte mycket att orda om
förutom att det var litta i "svittigaste" laget ibland!
Helgen som snart har passerat
har mest bjudit på vila, lek och nöje!
Fredagskvällen tillbringade vi på Svampabanan
där brorsönerna körde rally.
Både delar av lilla och stora familjen var samlade där.
 
 
 
 
Bilderna ovan på lilla familjen är tagna av min svägerska Pia
 
Idag blir det mest till att passa olika tider;
William ska på kalas hos en kompis
innan han ska åka hem till sina föräldrar igen.
Kanske hinner vi titta på lite moppedragracing däremellan.
The Fifties
anordnar andra deltävlingen för i år
och maken är med och kör.
 
 
 Sedan mina vänner tar jag faktiskt en veckas semester igen!
Och om ifall ni har missat det
så kan jag berätta att regnet kommer tillbaka lagom till dess!
 
Ha det gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0