SOOOOOOOL!

Vaknar och solen lyser in genom sovrumsfönstret!
Det är knappt man vågar tro att det är sant!
Det är bäst att ta morgonkaffet med sig
och  gå ut och njuta av den meddetsamma!
 Maken jobbar
annars hade vi nog styrt kosan mot mitt älskade Haväng idag!
Där kan man inget annat än njuta och koppla av!
 
Senare åker till Vinslöv
(kanske inte riktigt så mediativt som Haväng....)
för att gratta bror med sambo.
 
Och jag skulle bli förvånad om DE inte var på plats
(det vankas ju både mat och kaffe!)
 Behöver jag beskriva dem närmare?
Nä, tror inte det!
 Det sägs ju att alla goda ting är TRE
och här är de:
 
SYSTRARNA!
Även om de bara visar ryggen här
så har de ju en sida till:
den man brukar kalla den vackra sidan
 
 
Ja, nu var det ju inte riktigt denna sidan jag tänkte på kanske.....
 
 
Ha en skön söndag alla så hörs vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0