Såå överens.....

Maken och jag har kollat runt efter en ny soffa ett tag.
Hade hittat den perfekta på IKEA trodde vi!
Men så gick vi inom vår lokala möbelaffär en dag och där stod den!
Soffan som både var snygg och bekväm och lite fräck och asymmetrisk i modellen.
Lite stramare i ena halvan och lite fluffigare i den andra!
Klart dyrare än andra soffor vi tittat på
men vi var så överens att det var denna vi ville ha.
Så spenderbyxorna togs på;
soffan beställdes och ska levereras någon gång under vår semester.
Så här ser den ut:

Det enda jag kan fundera på när jag ligger sömnlös är:
 hur tänkte vi när vi beställde den i benvitt tyg!

 Eller vi och vi....
den ena i familjen var rätt envis om att den skulle vara benvit.....
Nämner inga namn men
hon står mig VÄLDIGT nära!
 

Men vi återkommer om hur det går med det....
Man kan kanske plasta in den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0