Den viktiga dagen som....

....FÖRSVANN!


 Är mitt uppe i pingsthelgen.
En helg utan förpliktelser,
bara nöjen;
bl.a. loppis och mopeddragracing.
När barnen var små var detta vår stora fikahelg.
Då besökte vi alltid någon kaffestuga och frossade i goda kakor.
Oftast  blev det Kafe´ Annorlunda
men 1995 fick vi söka oss till Mossby kaffestuga istället.
Lite mer avlägsen, lite större ytor att röra oss på
och inte fullt så välbesökt; vilket var bra
för Isabelle hade vattkoppor!
Härliga minnen!





Lite besviken är jag dock att de tog bort annandagen för några år sedan.
Lite orolig också faktiskt!
Hur ska jag nu hinna med allt som jag skulle gjort /ska göra.....



en annan dag?!



Ha en skön söndag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0