Så får det bli!

Efter två dagars stånkande i trädgården har jag bestämt mig!
Till hösten görs den om!
Hela trädgården kommer att beläggas med grön gummimatta!!


Nä, skämt åsido men
trädgårdsarbetet som en gång i tiden kändes som avkoppling
och som jag tyckte om
tilltalar mig inte ett dugg längre.
Så därför ska trädgården i höst göras mer lättskött.
Gräsmattan ska givetvis få vara kvar
men många av buskarna som spretar åt alla håll
och som ska klippas

(skulle ha klippts)
efter alla konstens regler för att vara snygga
ska bytas ut mot thujahäck.

Tänk, thujahäck som var något av det värsta jag visste när vi köpte huset!

Så kan det gå och så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0