Oj så fort.....

....en helg kan gå!
 Men det har varit en helg med mycket aktiviteter
även om jag inte hunnit med allt som var inplanerat!
(Hade  ju varit synd om soffan om jag inte legat där en stund!)
 
Fredagskvällen tillbringades tillsammans med
några av moppeklubben The Fifties medlemmar.
Vi åkte in till Ystad och åt och drack gott!
(Tyvärr glömde jag kameran så några bildbevis finns inte!)
 
Lördagen blev lite pysslig.
Ommöbleringen av ovanvåningen påbörjades
och Mea kom på besök för att provleka i det nya gäst/lekrummet.
 
Det verkar som om rummet blev godkänt!
 
Söndagen skulle innehålla lite fönsterputsning men av det blev det intet!
Regn och blåst satte stopp för de planerna.
Men det kunde inte hindra mig ffrån att tjuvstarta adventspyntet
så en stake och två stjärnor är redan på plats!
Eftermiddagen tillbringades tillsammans med hela klanen Rosengren.
Svärmor bjöd till julbord på Löderups strandbad.
Mycket gott och trevligt!
 
 
 
Ja och nu är det måndag morgon igen och allt är över!
Utom regnet och blåsten då vill säga...........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0