Beundransvärt!

Tror jag gjorde det för första gången igår!
Och är faktiskt litta stolt över mig själv!
 
Jag gick inte därifrån.....
Jag tog inte upp en bok eller tidning och läste...
Jag somnade inte.......
 
Vad är det nu för bedrift jag gjort?
Jo, jag har sett en hel Bondfilm!!
(hade ingen chans att göra något annat eftersom vi var på bio!)
 
Och jag måste erkänna att denna var rätt bra!
Inte så löjlig som jag har tyckt
att några av de gamla filmerna med Roger Moore var.
(Förlåt alla Bond älskare)
 
Skyfall
  
 
som jag och maken såg
hade faktiskt en bra story.
Så vem vet;  kanske jag är omvänd nu....
kanske kommer jag att se fler hela Bond filmer i framtiden....
eller kanske inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0