Blått fläsk!

Nä, det är ingen ny köttråvara som lanseras!
Det är en beskrivning på delar av min kropp!
 
I somras köpte jag en sådan här:
Rockade mycket som barn med vanlig rockring
och mindes att jag tyckte det var jätteroligt!
 
Denna rockring, 
som är tyngre än en vanlig och inte heller slät på insidan
användes flitigt av dotra under sommaren men föll sedan i  dvala.
 
 Nu har den väckts ur sin sömn och
används en stund varje dag
(hmm läs då och då!)
av undertecknad.
 
Fixar inte så många rockningar runt midjan ännu
men träningen har redan gett resultat!
Härliga blåmärken lyser på kärlekshandtagen!
 
Men skam den som ger sig!
Så länge jag inte ser ut som en smurf är det väl bara att rocka på!
 
Obs!
Kan tyvärr inte visa några bildbevis!
Bilderna faller nog under sekretess eller individskydd eller mest troligt:
 § Skona omgivningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0