Det är måndag morgon.....

... och en ny arbetsvecka väntar!
Och efter den kommer en ny helg ....
och sedan en ny arbetsvecka...
och sedan  en ny helg...
och sedan är det snart
JUL!
Och sedan är det vår, sommar och
SEMESTER!
Nä, nu lugnar vi ner oss litta och tar en dag i sänder.....
 
Helgen har varit underbar!
Strålande sol och varmt och gott!
Har både hunnit vila, arbeta och njutit av kultur!
I lördags gick jag, William och Theo på bio.
Vi såg
Hotell Transylvanien i 3D.
Helt okej barnfilm med happy end!
 
Igår blev det en lång skogspromenad med Isabelle, William och Mea
och sedan avslutades kvällen med att jag och maken
lyssnade på The Spotnicks på Ystads teater.
 
På bion höjde jag helt klart medelåldern
och på konserten sänkte jag nock den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0