Gammal kärlek rostar....

....men kan övergå till facebook vänskap!

 

Nyttan med facebook kan diskuteras

men det tänker jag inte göra här!

Det är upp till var och en att tycka....

Och igår tyckte jag att facebook var rätt trevligt.

 

Fick kontakt med en gammal kärlek (Bengt) som numera bor i Denver.

Faktiskt riktigt kul att jämföra hur våra liv blivit......

Han är regionschef för ett stort företag

Jag är lärare på en liten förskola

Han är pappa till två barn i 23-25 års åldern

Jag är mamma till tre barn i 20-26 års åldern

Han golfar och åker skidor i Denver

Jag cyklar och promenerar i Tomelilla

Han skulle gå i kyrkan och på sportsbar  senare på kvällen

Jag skulle ha soffmys och äta hämtmat senare på kvällen

Han är nyskild

Jag är lyckligt gift!

That´s life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0