Den som väntar på nåt gott.....



har testat
My Moment drickyoghurt från Lindahls mejeri
t
 
Det tog lite tid att hitta den.
Letade i många affärer och höll på att bege det hela
när den dök upp i min vanliga  ica-affär.
My Moment  är drickyoghurt  med aktiv bakteriekultur 
förpackad i en praktisk och behändig flaska som rymmer100 ml .
Fungerar alltså lite mer som en shot för den som har lite magproblem
än en frukostyoghurt för barnfamiljen.
Mängden i flaskan är ju inget man blir mätt på
och det är väl inte heller huvudsyftet med produkten.
Jordgubbsvarianten var jättegod tyckte alla i närheten som fick vara med och smaka
medan blåbärssmaken var intetsägande.
Hade vi inte vetat att det var blåbär tror jag inte att vi känt det.
 Slutomdömet:
God jordgubbssmak
lite väl små
(men söta)
förpackningar
och troligtvis inget jag kommer att köpa igen
beroende på att jag nog inte tillhör produktens målgruppen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0