Lördag hela veckan....

....är det inte
utan bara i dag!
Ja, också nästa lördag igen såklart
och nästa igen och igen.....
 
Klockan är bara runt 06.30
och det är redan full aktivitet i huset!
Ja, inte på mig alltså
utan på de andra!
Själv stassar jag runt i morgonrocken och är social!
(man måste fördela sysslorna och det är fördelar med vissa sysslor!)

 
Dotra är hemma över helgen för att jobba
och maken ska på rally med yngsta sonen.
 
Tanken från början var att jag också skulle med på rallyt
av nostalgi och romantiska skäl
(Det var ju DÄR och DÅ ni vet...)
men nej
jag tyar inte!
Jag blir hemma och bakar och fixar lite istället 
så får vi vara nostalgiska och romantiska en annan gång istället.
Ha en bra dag alla
så hörs vi
kanske fortare än ni anar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0