Söndagkväll!

Mörkret börjar lägga sig över Tomelilla
och det är snart dags att börja lägga sig själv också.
Tröttheten efter dagens "jobb" börjar att ge sig till känna.
Idag har jag hjälpt till på moppeklubbens dragrace.
Ett trevligt arrangemang för mopedåkare som vill dra på litta extra!
Maken körde med alla sina tre moppar i tre olika klasser
och jag måste här och nu erkänna
att jag inte riktigt vet hur det gick för honom!
(Hoppas han inte läser det!)
Jag får skylla på att jag stod i "cafeterian" och inte hann titta på loppen!
Men jag TROR att det gick hyfsat i någon klass och litta sämre i nån annan!
Han fick  två pokaler med sig hem
men han vann inte
så då måste det väl innebära att han blev tvåa eller trea kanske.......
(han kan ev. ha tagit nån totalseger sammanlagt )
Det jag däremot
VET
är att han i ett heat mötte sin mekarkompis Mikael
för det har jag på bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0