These Boots Are Made For Walkin´........

finns det en sång som heter
och
skor som är gjorda för walking finns också!
Sådana går jag i varje dag
och fötterna  brukar må bra av det.
Men imorse under morgonpromenaden
började fötterna att gnälla över sin beklädnad!
 
Och faktum var att de nog hade all rätt att gny litta!
 
När jag tittade närmare på mina skor såg jag detta:
Dessa är nock lite väl ingågna för att kallas sköna längre
så de små trotjänarna får allt lämna in sin avskedsansökan
och tillbringa sin pension på soptippen!
 
 Efterträdarna är redan rekryterade
och kommer att vara på plats så småningom
och jag skall nock kunna fostra dem också
till att det är jag som bestämmer när, var, hur och OM vi går!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0