JAG = ADDICTED

Ja, det är bara till att erkänna!
Jag heter Katharina och jag är beroende!
 
Och jag skyller givetvis det hela på någon annan!
(vanligt bland oss som är beroende)
Nu kan jag ju inte skylla det på min barndom eller mina föräldrar.
Det fanns ingen sådan här i mitt föräldrahem!
 
Men jag har hittat en syndabock:
TOMTEN!
 
Hade han inte gett mig en sådan här här hade detta aldrig hänt!
Hade han inte gett mig en sådan här hade jag aldrig fått uppleva detta!
Inget instagram
Inget 4 pics 1ord
Inget chattande framför tv:n
Inget facebook uppdaterande på middagsrasten
Inget googlande efter svaren till frågesportsprogrammen
(jodå, man kan ringa med den också)
 
Och det hade ju varit synd att inte kunna allt detta...
TACK TOMTEN!
 
 
Men som alla andra beroenden så leder även mitt  till  nya problem.....
Jag måste ha nya kläder....
med fickor......
så att min lille vän kan vara med mig alltid!
För tänk om jag hade missat något!
Och tänk på mina abstinensbesvär...
hur skulle jag lindra dem?
Vad skulle kunna ersätta min "fån"?
Inget och ingen!
Eller.... förresten ....vad är Ipad för nåt......?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0