Alltså Isa....varför!?

Hej på er!
Jag måste bara låna farmors blogg
och skriva av mig om denna dagen!
 
Jo alltså
det var så här:
Jag och syrran var hos farmor och faster Isa och lekte.
Jag ville bara kolla lite på farfars ostbågar
(han hade köpt en ny sort!)
Då kommer faster Isa och säger:
ajajaj Ally
de får du inte röra!
 
Och lydig som jag är så släpper jag påsen
och reser mig för att gå därifrån.
 
Då händer nåt mycket konstigt!
Faster Isa tar farfars ostbågar och häller ut dem på golvet!
 
What!
Ja, jag fattar då ingenting
utan ställer mig bara och tittar på förödelsen!
 
Vad ska farfar säga nu?!
 
Bäst jag hjälper henne att plocka upp dem tänkte jag!
(Tror inte att han märker att de ligger i en skål nu istället för påsen!)
   
 
Men jag förstår fortfarande inte att hon fick hälla ut dem när inte jag fick!
 
Hmm, vuxna kan vara konstiga!
 
Hälsningar Ally
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0