Så gick det till när två hjärtan blev....

....fyra!
 
 Nä,
detta inlägg handlar inte om några som fick tvillingar
och inte om någon kopiering av julhjärtan,
inte några tappade pepparkakshjärtan
och inte är det någon delning av kronärtskockhjärtan heller!
 
Nä,
detta inlägg handlar om en händelse i min vardag.
 
Alltså, så här var det!
 
Först hade jag två
sedan hade jag ett
sedan hade jag noll
sedan två igen
sedan tre
och nu idag blev det fyra!
 
Enkelt va!
Ni fattar va!
Eller inte??
 
Nähä, då tar jag det igen!
Först hade jag två hjärteörhängen;
tappade ett,
tog av det andra och la på soffbordet
(ingen bra idé)
och där försvann det!
Köpte ett nytt par
(hade presentkort som höll på att gå ut)
och ville ha örhängena eftersom de matchade mitt halsband.
♥ ♥ 
 
hittar maken det först borttappade under badrumsmattan,
idag hittade  jag det andra borttappade under soffan
och vips är jag nu ägare av fyra hjärteörhängen!
Voila!
 
 
Nu ska det väl mycket till om jag blir hjärtlös igen!
Eller.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0