Saknar ord......

Det var ett tag sedan jag skrev....

Orken har inte räckt till ordentligt till allt som jag velat och måste gjort.

Måstena har ju helt naturligt fått gått före bloggen.

 

Och nu när jag tar mig tid så blir det ett dystert inlägg......

Veckan som gått har haft ett sorgens skimmer över sig.

Sorgen efter vänner och bekanta som lämnat vår jord alldeles för tidigt.

 

Det sägs ju att det finns en mening med allt

men just nu kan jag banne mig inte se den.

Kan inte se meningen med att människor mitt i livet måste lämna oss.....

 

Kan bara säga....

♥ Sov gott  ♥

 

och sända en stor kram och många tankar till

anhöriga i Tomelilla och Vinslöv!

 

♥♥♥♥♥

 

Dröj inte med att beundra körsbärsträdets blommor,
en stormvind kan rycka bort dem under natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0