Så mycket bättre.....

....in natura!
 
Kunde inte sitta klistrad framför tv:n i lördags
men såg trots allt litta
och resten spelade jag in
för att njuta av en annan dag!
 
Mitt intresse för denna man har inte varit konstant.
Under tonåren gillade jag inte honom så värst mycket;
egentligen bara en av hans låtar.
Gissa vilken?
 
Sedan grånade både han och jag
och jag föll pladask!
 
Så i mars var jag och maken på första parkett inne i Malmö
för att lyssna och se och dregla.....
(dreglet stod nock bara jag för......
ja, och alla andra 50+ damer!)
 
 
Att få komma så nära och höra hans musik live var fantastiskt!
 
Och att sen även få njuta av hans stiliga yttre på så nära håll och in natura var inte heller så dumt!
Men tills det eventuellt sker igen så ska jag njuta av min tv-inspelning!
 
Och om någon nu eventuellt inte vet vem som är på bilderna så säger jag bara:
TOMAS LEDIN!
 
   Och låten som jag gillade redan som tonåring är givetvis denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0