Så det kan bli!

Igår fick vi nock!
Både maken och jag!
Jag klippte till honom
och sedan la jag mig och sov.
 I dotterns rum!
 
Au nä
så illa är det inte
i vårt förhållande!
 
Om sanningen ska fram
så var det denna som invigdes:
Maken hade fått nock av vissa strån på huvudet
så jag ryckte ut (eller in?) och friserade honom med vår nya apparat:
 
 
Sen tog jag ansvar för mina nattliga ljud
och la mig uppe i dotras rum så att maken skulle få sova ostörd!
Han skulle ju upp och jobba idag medans jag är ledig.
 
Kände att jag behövde en hel dag på mig för att göra mig fin inför  kvällen..........
(Återkommer med rapport om den!)
 
Dregel, dregel.......
Häpp!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0