Julklapp som gör skillnad!

 
 
Nu börjar vi springa runt i affärerna för att hitta den där julkapppen...
den där som är så speciell
den där som är så perfekt
den där som passar precis!
 
Inte helt lätt alltid!!
Alla har redan allt
och önskar sig ingenting.
Någon vill varken ha eller ge...
men jag tycker att julklappar förhöjer stämningen litta
och kan man hålla det på rimlig nivå
så tycker jag det är kul.
 
Är det så att du vill glädja många på samma gång med din julklapp
så vill jag tipsa om att det finns fina klappar
HÄR
i
Barncancerfondens julbutik!
 
Några lite dyrare och några lite billigare
men alla gör skillnad!
 
Själv går jag nog in på smyckesidan och beställer något fint!
Till vem?
Den som väntar får se........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0