Tack för de här åren....

....men nu vill jag ha en ny!
 
32 år tillsammans har det hunnit blivit!
 
Han har varit mig trogen hela tiden
(tror jag!)
han har stått ut med att vara i kylan ibland
(eller heter det kylen?)
han har stundtals försurat min värld
(det har jag tyckt om!)
ibland har han varit helt tom
men villigt låtit mig fylla upp hans inre igen
men trots detta är det slut mellan oss från och med idag!!
Tyvärr har han blivit för gammal för mig...
för sliten....
och jag har svårt att tyda vad han står för!
 
Jag vill ha en ny..
en mindre..
en smalare..
en modernare..
en som visar vem han är!
Jag byter ut 37 mot 25!
 
Men jag vill att min nya ska vara lika sur!
Och det tror jag att han blir med hjälp av mig!
 
Så hjärtligt välkommen hem till mig
min nya ättiksflaska!
 
 

 
Och farväl min gamle vän!
(jag lovar att källsortera dig!)
 
RIP ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0