Det hänger på om svansen hänger....

...  eller så svansar den när den hänger...
...  eller hur var det nu?
 
Nu blev det litta mycket på en gång!
 
Men det är detta jag menar:
  Svans upp respektive svans ner!
Och då gäller det att handla olika!
Om svansen är nere
är grisen lugn
och man ska köra framför den
men
om svansen är uppe
är grisen på språng
och man ska köra bakom den!
 
Oj oj vojne vojne!
Hur ska jag hinna se detta
och hur ska jag hinna tänka var jag ska köra.....
 
Nä,
själv kommer jag nock även i fortsättningen bara vara glad
om jag slipper se dem på vägen framför mig!
 
Och OM den dyker upp framför mig på vägen
så blir mitt mål bara att köra FÖRBI den
och inte PÅ den
och sen kvittar det om det blir framför eller bakom den
och hur svansen se ut!
 
Källa
Teknikens Värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0