Kalasen.....

(till skillnad mot regnet)
duggar tätt i sommar!
 
 
Och i dag är det dags igen!
 Denna gången återigen i Vinslöv
men till den andra brodern och hans sambo!
Den ena har fyllat och den andra ska fylla
och de firar gemensamt med sonen som fyller 22 precis idag!
 
Grattis grattis grattis!
 
Jag är inte riktigt säker på att alla i släkten dyker upp...
(semestertider!)
 
och jag är inte riktigt säker på att DE alla är på plats
men att någon eller några av DEM kommer
DET är jag säker på!
 
Icke att de alla missar kalaset icke!
 
Så vi får väl se hur de tar sig ut idag
eller vad tycker ni?
 
Vilka DE är?
Dum fråga!
 
   SYSTRARNA
förståssss!
( ja, jag vet att det blev många s!)
 
 
 
 
Kan vara så att den ena inte dyker UPP...
hon har kanske rent av dykt NER istället...
i poolen vill säga!
Har hört att hon är särskilt förtjust i just poolbad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0