Krig!!

 
Nu är jag trött på dem!
Uttnyttjar mig för att själva må bra!
 
Det värsta är att jag inte alltid märker dem förrän efteråt....
när de lämnat mig kvar och själva åkt iväg  mätta och stinna!
(Nä, Isabelle och Una jag menar inte er!)
 
Helt kallt tar de vad de behöver och lämnar mig i sticket...
(nä, förresten sticket tar de nock med sig!)
 
Falska är de också för de vågar inte visa sig när det är ljust
och jag är vaken...
nä, de små odjuren smyger sig på mig på natten
när jag sover lugnt
och inte vill bli störd...
( nä, älskling du räknas inte in bland dem!)
 
Men inatt tänkte jag ta upp kampen mot de små ettriga sakerna...
undrar om jag har någon chans?
Troligtvis inte!
De har väl tränat mer än jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0