Var får han allt ifrån.......

 
Det är inte det att jag inte älskar honom...för det gör jag!
(ibland mer och ibland mindre!)
Det är inte det att jag inte förstår honom...för det gör jag!
(ibland mer och ibland mindre!)
 
Men ibland undrar jag var han får saker ifrån!?
Ja, inte moppesaker för det vet jag att han köper litta här och litta där!
 
Utan saker som han säger och påstår sig veta!
Ibland verkar det som om det är taget rätt ut ur luften!
Utan någon som helst sanning eller rim och reson i det!
 
Som häromdagen till exempel....
då påstår han att jag inte verkar behöva köpa fler pepparkaksformar.....
inte just nu och inte någon gång i framtiden heller!!!
 
Ja, och var fick han nu det ifrån?
Det undrar jag!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Häpp! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0