Betygsatt nattlig aktivitet!

 
 När maken kom hem idag sa han:
Älskling....inatt dallrade lösköttet rejält!
  What??
 
 
 
Nä, ni kan lugnt läsa vidare...
...det handlade inte om att  mina lovehandles eller magvalkar varit i gungning
 och det kommer ingen redogörelse över våra eventuella sängkammaraktiviteter....
...eller det är kanske det det gör
????
 
Hur som helst så tittade jag på honom...
log han skälmskt mot mig?
Lyste kärleken ur hans ögon?
♥ 
Nä, det gjorde det inte!!
 
Han påstod att han inte hade sovit sedan klockan 03.00 pga mitt löskött!
Kommer alltid att förbanna den läkaren på tv:n som använde uttrycket
"löskött"
i samband med snarkningar!
 
Sen är det väl också konstigt att maken skulle titta på tv just då..
trots att det inte var "Topgear" 
eller "Two and a half men" 
eller "Farmen"
eller sporten!
 
Men som sagt var
nu både tittade och lyssnade han....
och tyvärr så kommer han ihåg det uttrycket också!
 
Men sen har han ju alltid ett val tycker jag.....
han kan välja att se på mig och mina snarkningar
så här:
 

 
eller så här:
 
 
Har en mycket stark känsla att det lutar åt den sista bilden.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0