Smaken är som....

....baken!
 
Och då i mitt fall...
hyfsat bred!
 
 
Sonen Robin
brukar kommentera mina smaksammansättningar
när det gäller vissa rätter.
 
 
Han har lite svårt att förstå
att jag föredrar
lingonsylt
på mina pannkakor
istället för
jordgubbssylt.
 
 
 
Han förstår inte heller att man ska ha senap på stekt fläsk.
 
 
 
Och framförallt förstår han inte hur jag har kommit fram till min favoritdessert!
 
 
Glass med jordnötter!
 Så gott!!
 
 
 
Använder mig av tv-klyschan
"Det gifter sig i munnen!"
 
 
 
Kommer inte på i skrivande stund 
om det är något mer med mig
som han tycker är konstigt....
 
 ?????? 
 
  
Men nä....
 när jag tänker efter
så tror jag faktiskt inte
att jag bryr mig om att  fråga.....
 
Häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0