Tre ben....

 
 
 
....eller snarare
tre B:n
 
Bröllopsdag
Blommor
Buzzador
 
Jag fick chansen att deltaga i en
Buzzadorkampanj
som handlade om blommor.
 
Erbjudandet var att skicka en blombukett
via Euroflorist
för halva priset.
 
Och det nappade jag på!
Har använt mig av Euroflorist tidigare och varit nöjd
så därför var jag sugen på erbjudandet.
 
Tidigare har jag skickat blommor till släktingar i Kristianstad
och då levererade av blomsteraffärer där.
 
Denna gången gick blommorna till maken på vår bröllopsdag
och denna gången levererade av en blomsteraffär i Tomelilla.
 
Kollade på Euroflorist sida
och såg att vi hade två anslutna blomsteraffärer i "byn".
(Ja, vi som bor här kallar Tomelilla för byn!)
Man kunde inte välja
så därför visste jag inte förrän i fredags
vem som skulle leverera buketten.
 
Det man fick välja på 
(om jag minns rätt!)
var  buketter i tre olika färger.
 
Och eftersom maken var mottagaren
var inte färgvalet svårt.
Hans förstahandsval
när det gäller blommor är
(till skillnad mot mitt)
ORANGE.
 
Och jag kan inget annat säga än att han blev nöjd:
 
  
 
Mycket vacker och stor bukett.
Helt klart valuta för pengarna
och dessutom levererade av vår favoritblomsterbutik:
Anitas blommor i Tomelilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0